SPILNO | Проектний офіс SPILNO розпочав серію тренінгів з державно-приватного партнерства для ПРМТУ
16574
post-template-default,single,single-post,postid-16574,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

Проектний офіс SPILNO розпочав серію тренінгів з державно-приватного партнерства для ПРМТУ

Проектний офіс SPILNO розпочав серію тренінгів з державно-приватного партнерства для ПРМТУ

Ефективність – запорука успіху в будь-якій справі. Як ефективно керувати українськими портами? Експерти SPILNO не перестають стверджувати – лише залучивши приватний капітал українська портова інфраструктура отримає нове життя. Як це зробити з максимальною вигодою як для держави, так і для інвестора? – Через механізм, який доказав свою успішність у світі – державно-приватне партнерство.

Підготовка до впровадження ДПП в українських портах полягає не лише у підписанні угод чи пошуку інвесторів, але й в роботі з тими, без кого робота портів є неможливою – з працівниками.

Проектний офіс SPILNO при Міністерстві інфраструктури України, за підтримки Volodymyr Omelyan та Kaznacheyeva Nadiya, а також за сприяння IFC – International Finance Corporation, розпочав серію тренінгів з державно-приватного партнерства для ПРМТУ. Перше засідання такого концесійного лікнепу відбулося 23 лютого у Одесі – місті, яке нерозривно пов’язане з історією української портової галузі.

Команда професіоналів та експертів – аргументовано, професійно і без зайвих емоцій – відповідає на актуальні та важливі питання. Чим принципово відрізняються різні форми залучення приватного капіталу? В чому суть концесії? Що вона означає для української портової галузі і простого працівника?

Професійне обговорення нововведень у трикутнику «влада-роботодавці-профспілки» сприятиме зростанню обізнаності персоналу не лише про ДПП як принцип взаємодії держави та приватного капіталу, але й про особливості менеджменту, а також нові виклики, що можуть їх очікувати в майбутньому.

Запроваджуючи механізм концесії в українській інфраструктурі, ми керуємось не лише економічною доцільністю, але й дослухаємося до думки профспілки і простих працівників. Ми переконані, поєднання приватних інвестицій з державною власністю зможе забезпечити працівників достойною платнею за якісно виконану роботу.