Spilno | Tunnel Rail Link: сполучення між державою і приватним партнером
16398
post-template-default,single,single-post,postid-16398,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

Tunnel Rail Link: сполучення між державою і приватним партнером

Tunnel Rail Link: сполучення між державою і приватним партнером

Вирішили розповідати вам про орієнтири, у світі яких живемо.
Tunnel Rail Link є не тільки високошвидкісним сполученням між Лондоном і тунелем через Ла-Манш довжиною 109 кілометрів, а й успішним проектом державно-приватного партнерства.
Його побудову відкладали на 10 років через нерентабельність, що унеможливлювала залучення державного фінансування. Тодішній виконавчий директор LCR/Union Railways Роб Голден заявляв, що це була «найбільша програма придбання землі із часів Другої світової».
Весь маршрут мали збудувати як єдиний проект, проте на заваді стали серйозні фінансові труднощі, тож довелося ділити лінію на дві секції з різними власниками. Вартість будівництва становила 80 мільйонів фунтів за милю, що перевищує витрати в інших країнах, до прикладу, Франції – 22 мільйони фунтів за милю.
Через фінансову скруту одного із власників сполучення знову стало єдиним проектом і належало LCR. Коли компанія збанкрутувала, держава придбала Tunnel Rail Link і передала у концесію консоціуму канадських інвесторів High Speed 1 Ltd за 2,1 мільярда фунтів. Вони мають право продавати доступ до лінії та чотирьох міжнародних станцій під наглядом Офісу залізничного регулювання. Через 30 років Tunnel Rail Link повернеться у власність держави.
Від такої співпраці виграють обидва партнери: держава зменшила власні збитки, а консорціум отримав об’єкт для ефективного управління і повернення капіталовкладень.